مجوز مولدسازی سه طرح هلال احمر زنجان صادر شد

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از اعتماد رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دبیرکل و اعضای کمیسیون دائمی شورای عالی و تقویت زیرساختهای هلال احمر زنجان، افزود: یکی از ضرورت ها برای پویایی جمعیت هلال احمر استان مولدسازی است که ارائه خدمات این دستگاه با برنامه‌های تحولی در دست اجرا ارتقا می‌یابد.

وی یادآور شد: با تلاشها و پیگیری های انجام شده در مصوبه شورای عالی جمعیت هلال احمر در خصوص طرح های مشارکتی جمعیت، موضوع نتایج کارگروه مولدسازی هلال احمر مطرح و پرونده های مولدسازی پس از بررسی با تدقیق میزان آورده و سهم در قبال جذب سرمایه گذار بررسی و تصمیم گیری شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به نتیجه بررسی های کارگروه مولدسازی جمعیت هلال احمر کشور، درخواست اجرای طرح احداث مجتمع فاتح در ملک هلال احمر شهرستان زنجان در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی وفق ضوابط و مقررات مورد موافقت قرار گرفت.

هاشمی اظهار داشت: اخذ مجوز مولدسازی طرح دوم مربوط به درخواست اجرای پروژه سرمایه گذاری تکمیل مجتمع تجاری اداری در ملک هلال احمر شهرستان ابهر در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی بود که مورد موافقت قرار گرفت.

وی، سومین مجوز مولدسازی اخذ شده را مربوط به شهرستان خدابنده بیان کرد و گفت: این مهم در خصوص طرح مشارکت در ساخت ساختمان اداری شهر قیدار در ملک جمعیت هلال احمر این شهرستان بود که با آن موافقت شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح‌ها برای نخستین بار در جمعیت هلال احمر استان عملیاتی شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مولدسازی موجب تقویت درآمد پایدار، تجهیز و ارتقای ناوگان امدادی، پاسخگویی سریع به حوادث و توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای اجرای طرحهای مولدسازی از نیمه دوم فروردین سال گذشته در دست پیگیری بود که منجر به نتیجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *