رشادت های امدادگران در تاریخ جاودان خواهد شد

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد چهارشنبه شب در اجلاسیه ۶۷ شهید امدادگر خراسان شمالی اظهار کرد: کنگره شهدای امدادگر گام‌های موثری خواهد داشت زیرا پیام شهدا را به امدادگران و جامعه امروزی منتقل می کند.

وی با اشاره به ۲ بخش مهم توصیفی و تبیینی دفاع مقدس افزود: نقش تبیینی این موضوع بسیار مهم بود و ایران بدون هیچ گونه امکانات در عرصه های مختلف با خون شهدا، استقامت و جانفشانی های آنان استوار ماند و به پیروزی رسید.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اهمیت کار شهدای امدادگر در طول دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست چراکه جهت سلامت و نجات جان رزمندگان و مجروحین جنگ تلاش کردند، از جان خود در این امر مهم گذشتند و با افتخار در راه خدمت رسانی به آسیب‌دیدگان قدم برداشتند.

هلال احمر خراسان شمالی ۶۷ شهید دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز با بیان اینکه این جمعیت ۶۷ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: همچنین پنج شهید از ارتش و ۵۹ شهید هلال احمر از سپاه اعزام شدند و بانک اطلاعاتی آنان تکمیل، سرگذشت آنان جمع آوری و در قالب کتاب گردآوری شده است.

ابوالفضل محبان اظهار کرد: هلال احمر جمعیت جهادی و امام حسینی بوده که در حوزه های مختلف افتخارات بسیاری کسب کرده است.

وی اضافه کرد: جوانان هلال احمر این استان نوروز امسال در حوزه جوانان رتبه دوم و در امداد و نجات رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای مشغول در پایگاه ها و نوسازی ناوگان هلال احمر از اتفاقات مهم سازمان جمعیت هلال احمر در این دوره بود.

در پایان این آیین از خانواده های شهدای امدادگر استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، اجلاسیه ۶۷ شهید امدادگر خراسان شمالی چهارشنبه شب با حضور پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های امدادگر شهید و اقشار مختلف مردم استان در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *