امدادرسانی هلال‌احمر مازندران به چهار هزار و ۳۹۲ حادثه دیده

به گزارش ایرنا، غلامعلی فخاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارائه خدمات امدادی به ۹۸۴ ترافیکی، ۱۷۶حادثه شهری، ۸۹ حادثه کوهستان، ۲۶حادثه صنعتی و کارگاهی، ۸۲۱حادثه دریایی و ساحلی، ۶۷حادثه جوی، ۲۹۵حادثه فوریت پزشکی، ۳۴ حادثه دریایی، ۱۷حادثه حمله حیوان، ۹۹حادثه مفقودی، ۲۳حادثه جنایی، ۴حادثه انفجار و آتش سوزی، رهاسازی ۷۸ مصدوم و همچنین پوشش امدادی به ۱۲ برنامه مناسبتی و پاسخگویی به یک هزار و ۷۳۴ مراجعه حضوری از مهمترین خدمات امدادی هلال احمر مازندران در ۶ ماه گذشته بوده است.

مدیر عامل هلال‌احمر مازندران افزود: در همین راستا سه هزار و ۳۶۵ نفر به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را ازعوامل امدادونجات هلال‌احمر مازندران دریافت و بیش از یک هزار و ۴۶۱ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادرسانی هلال‌احمر مازندران به چهار هزار و ۳۹۲ حادثه دیده

فخاری با بیان اینکه در چهار حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد تصریح کرد: هلال‌احمر مازندران از نظر پاسخگویی به فوریت‌ها و انجام عملیات‌های امدادونجات در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.

به گزارش ایرنا، در ۶ ماهه اول امسال در مجموع چهار هزار و ۹۶۱ تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات امدادی اعم از آمبولانس و خودروی نجات و پشتیبانی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *