جمع‌آوری ۱۰۵ انشعاب برق غیرمجاز در اراک

قائم مقام مدیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک گفت: ۱۰۵ انشعاب برق غیرمجاز در این شهرستان امسال شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن کیوان‌پور افزود: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق یکی از چالش‌های جدی است که صآسیب‌های قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در شهرستان اراک به کار گرفته شده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعاب‌ها، مراتب را سریع اطلاع‌ رسانی کنند.

قائم مقام مدیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک ادامه داد: یک‌هزار و ۳۶۱ کنتور برق آنالوگ این شهرستان نیز در سال جاری به دیجیتال تبدیل شده است.

کیوان‌پور اظهار کرد: تعویض یک‌هزار و ۵۳۵ کنتور معیوب عادی، نصب ۵ هزار و ۷۲۰ انشعاب برق و تست ۴۶ هزار و ۹۲۱ کنتور برق مشترکان اراک از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.

همچنین جلب همکاری ۳۶۵ مشترک کشاورزی و صنعتی، عقد قرار داد با صاحبان مولد برای خرید برق در پیک بار و جلب مشارکت ۵۰ نهاد دولتی برای اجرای طرح های مدیریت مصرف از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.

این مسئول افزود: اصلاح و بهینه‌سازی تابلوهای دیماندی، تست و اصلاح وضعیت کابل‌کشی کنتورهای مراکز خرید کندی، سعادت و تهرانی و رفع نقاط کانون خطر بخش دیگری از اقدام‌های صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *