برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست که به هیچ عنوان برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های واقع در این محدوده مراجعه نکنند.

سردار محسن خانچرلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و همزمانی با شیوع کرونا در کشور گفت: امسال نوروز متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و از این رو سیزده بدر امسال هم بسیار متفاوت از سال های قبل است و به هیچ عنوان نباید از خانه خارج شد.
وی با اشاره به وضعیت آب و هوا و محیط طبیعی غرب استان تهران و منطقه دشت شهریار اظهارکرد: همه ساله یکی از مناطق شلوغ و پرتردد در روز سیزده بدر مراتع و باغات واقع در شهریار، باغستان و … است و تعداد زیادی از هموطنان از شهرهای دیگر از جمله تهران به این منطقه آمده و سیزده بدر را سپری می کنند، اما شهروندان باید بدانند که امسال حضور در این مناطق ممنوع است و پلیس اجازه ورود به آن را نخواهد داد.
خانچرلی با بیان اینکه شهروندان نباید به این مناطق مراجعه کنند، تصریح کرد: این امر با هدف حفظ سلامتی شهروندان است و علاوه بر باغات حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها و پارک ها نیز ممنوع است و در همین راستا  از بامداد روز چهارشنبه سیزدهم فروردین ۹۹، ماموران پلیس با استقرار و نیز گشت زنی در این محدوده ها از هرگونه پارک و توقف وسایل نقلیه و نیز اتراق در فضای سبز و باغات جلوگیری خواهندکرد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه خودروهایی که در این مناطق توقف کرده باشند، توقیف شده و ۵۰۰هزار تومان نیز جریمه خواهند شد، گفت: هدف از این سخت گیری ها حفاظت از جان و سلامتی جامعه و شهروندان است.
وی با بیان اینکه استقرار پلیس در این فضاها تا پایان شب ادامه خواهد داشت، گفت: در صورت مشاهده مواردی نظیر اجاره باغ برای سیزده بدر و … نیز پلیس هم با فرد خاطی برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که اقدام به اجاره چنین فضاهایی کرده باشند، برخورد می کند، البته تا کنون چنین موردی نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *