مصرف روزانه ۴۱۰ هزار مترمکعب CNG در همدان/ صرفه‌جویی ۱۱۴ میلیون لیتری بنزین

همدان – مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از عرضه بیش از ۱۲۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده(CNG) در ۱۰ ماهه امسال در سطح استان خبر داد و گفت: به طور میانگین روزانه ۴۱۰ هزار مترمکعب سوخت پاک توسط ۲۱۶ نازل فعال در ۴۴ باب جایگاه ارائه دهنده CNG عرضه شده است.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصرف سی.ان.جی منطقه همدان در دی ماه ۹۸ اظهار کرد: رقم مصرف سوخت سی.ان.جی منطقه همدان در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: آمارهای دریافتی حاکی از مصرف ۱۴ میلیون و ۳۲۷ هزار مترمکعب سوخت گاز طبیعی فشرده در پایان دی ماه سال ۹۸ است در حالیکه در آمار مصرف این فرآورده در همین مدت در سال ۹۷ کمتر از ۱۲ میلیون مترمکعب بوده است.

وی افزود: پس از اجرای نظام جدید توزیع مصرف بنزین شاهد گرایش بیشتر مردم به استفاده از سوخت پاک بوده‌ایم و با درنظر گرفتن تسهیلات درنظر گرفته شده وزارت نفت برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، پیش بینی می کنیم استقبال بیشتری را از مصرف گاز طبیعی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۲۵ میلیون و ۴۳۰ هزار مترمکعب سی.ان.جی در استان همدان توزیع شده و به مصرف رسیده است، تصریح کرد: در پایان دی ماه امسال معادل ۱۱۴ میلیون لیتر در مصرف فرآورده بنزین از طریق جایگزین کردن آن با سوخت CNG صرفه جویی شده است.

روستایی خاطرنشان کرد: در ۳۰۶ روزی که از سالجاری گذشت، به طور میانگین روزانه ۴۱۰ هزار مترمکعب سوخت پاک توسط ۲۱۶ نازل فعال در ۴۴ باب جایگاه ارائه دهنده CNG عرضه شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در حال حاضر از تعداد ۴۴ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده، ۲۲ باب تک منظوره (سی.ان.جی) و ۲۲ جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی.ان.جی) به ارائه خدمات سوخت رسانی اشتغال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *