مه‌گرفتگی شدید در محور بروجرد به اراک/ تداوم بارش برف در گردنه‌های لرستان

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی لرستان، اظهار داشت: بارش باران در محورهای خرم‌آباد، پلدختر و کوهدشت جریان دارد.

وی با تأکید به بارش برف در گردنه‌های زاغه، رازان، محور خرم‌آباد به بروجرد و نورآباد افزود: ریزش سنگ در محورهای پلدختر و چگنی توسط نیروهای راهداری پاک‌سازی شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به آماده‌باش ۴۰۰ راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین، عنوان کرد: عملیات برف‌روبی به‌طور مداوم در محورهای این استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مه‌گرفتگی شدید و بارش برف در محور بروجرد به‌سمت اراک (گردنۀ هیراب) جریان دارد، بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

شیروانی با تأکید به لغزندگی جاده‌های لرستان در پی بارش برف‌وباران، گفت: رانندگان در محورهای این استان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانۀ ۱۴۴ جویا شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم گشت‌های راهداری در جاده‌های این استان ابراز کرد: محورهای لرستان هم‌اکنون باز و تردد برقرار است.

انتهای پیام/۶۴۴/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *