داستان ناتمام سیل در راه‌های لرستان/ ۱۶۰ پل در آستانه تخریب است

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به تخریب ابنیه و پل‌های لرستان در سیل ۱۳۹۸، اظهار داشت: هفت پل تخریب‌شده پس از سیل در این استان هنوز بازسازی و تکمیل نشده‌است.

وی افزود: تکمیل و بازسازی پل میان‌گلال در خرم‌آباد به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پل شباندر در خرم‌آباد به ۱۵۰ میلیارد ریال، پل درمره در چگنی به ۷۰ میلیارد ریال و احداث پل ایمان‌آباد در چگنی به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های هزارجریب در بروجرد، آبرگرمک در الیگودرز و مله‌گاو در چگنی باید تأمین شود، عنوان کرد: شش پل موقت پس از سیل ۱۳۹۸ در این استان نیاز به احداث پل جدید دارد.

وی بیان کرد: پل چم‌مهر به ۴۵۰ میلیارد ریال، پل چم‌شهران به ۱۷۰ میلیارد ریال و هر یک از پل‌های دوآب، زیودار، کلات و کیان‌آباد به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شیروانی با بیان اینکه ۱۶۰ دستگاه پل در راه‌های لرستان پس از سیل ۱۳۹۸ در آستانه تخریب است، گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و احداث این پل‌ها نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به احداث و بازسازی چهار پل پس از سیل ۱۳۹۸ در این استان، ابراز کرد: ۲۲ کیلومتر دیوار حائل باید در پلدختر، چگنی، الیگودرز، بروجرد و خرم‌آباد با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال برای هر کیلومتر احداث شود.

انتهای پیام/ ۶۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *