تسطیح ۲۳کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی مناطق سیل‌زده مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال الدین میرجعفریان شامگاه امروز پس از بازدید از مناطق سیل‌زده مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدایت امکانات و تجهیزات اداری به مناطق سیل‌زده شهرستان مشگین‌شهر تا این لحظه ۲۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی و بین مزارع ومعابر روستایی تسطیح و مرمت شده است.

وی افزود: پس از وقوع این سیلاب در شهرستان مشگین شهر اقدامات اولیه  توسط مدیران شهرستانی در محل سیلاب با مدیریت دستگاه‌ها صورت پذیرفت و کارگروه استانی نیز در محل استانداری تشکیل شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: جلسه امروز در خصوص جمع‌بندی خسارت و تامین خسارت اراضی کشاورزی، باغات، صیفی‌جات و شالیزارها و هم‌چنین رفع مشکلات اهالی برای دسترسی به اراضی خود در محل سیل بود.

میرجعفریان ادامه داد: اقدامات اولیه برای برون رفت از مشکلات این حادثه، جبران خسارت‌ها و بازسازی زیرساخت‌های از بین رفته و راه‌های بین مزارع با مرکزیت دهستان مشیران از توابع بخش مرادلو تا دوهفته آینده انجام می‌گیرد.

وی گفت: در این زمینه دستورات لازم جهت مدیریت واحد در سطح شهرستان صورت پذیرفت و ۵ میلیارد تومان در راستای تسطیح راه‌های روستایی و بین مزارع در نظر گرفته شد و هم‌چنین برای جبران خسارت کشاورزان وام‌های بلاعوض و کم بهره در اختیار اهالی و مردم سیل‌زده در این مناطق قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیل اخیر در شهرستان مشگین‌شهر خسارتی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کشاورزی، راه، آب، مسکن، زیرساختی و … در این شهرستان وارد کرده است.

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *