گرمای شدید در راه اصفهان است

لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، امروز در اکثر مناطق استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق مرکزی و نیمه شمالی و شرقی استان احتمال تندباد و طوفان‌های لحظه‌ای وجود دارد که سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

امینی بیان کرد: از روز چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده، در نیمه شرقی، مناطقی از شمال استان و نواحی مرکزی و جنوبی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از روز پنجشنبه تا جمعه دما بین ۲ تا ۴ درجه در سطح استان افزایش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۴۱ و کمینه فردا صبح ۲۳ درجه و بویین و میاندشت با ۸ و خوروبیابانک با ۴۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *