سیل در مشگین شهر؛ از خسارت به اراضی کشاورزی تا مسدودی راه‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در روزهای اخیر شاهد بارش شدید باران در مناطق مختلف استان اردبیل بوده‌ایم که در پی این بارش‌ها در برخی از مناطق استان با وقوع سیلاب و بروز خسارت‌هایی در بخش‌های مختلف راه، کشاورزی و … مواجه بودیم و شهرستان مشگین شهر نیز از وقوع سیل در امان نبوده و سیل در این شهرستان نیز اتفاق افتاد.

مهندس ارسلان فرجی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین شهر اظهار کرد: به‌دنبال بارش رگباری ۳۰ میلی‌متری باران در بخش قوشه از توابع ارشق مشگین شهر شاهد جاری شدن سیل در برخی از مناطق این شهرستان بودیم.

وی افزود: در پی جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی علی کهریز و رودخانه قره سو، شاهد طغیان این رودخانه‌ها بودیم و در حال حاضر نیز بارش رگباری همچنان ادامه دارد و حجم آب سیل در رودخانه قره سو بیش از ۷۵ متر مکعب در ثانیه بوده است.

مدیر آب منطقه‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: این طغیان به برخی از باغات حریم قره سو خسارت وارد کرده وخوشبختانه تا این لحظه خسارت جانی گزارش نشده است.

 

 

 

مسدودی ۱۵ راه روستایی در مشگین شهر به دلیل سیل

رضا فرج‌پور، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به مسدودی راه های روستایی مشگین شهر به خبرنگار فارس گفت: راه‌های در مناطق گوده کهریز، شمسیر، علی کهریزی و محور گوده کهریز قوشه مسدود شده است.

وی بیان کرد: در مسیر قوشه به بخش مرادلو ۱۵ روستا وجود دارد که راه‌های ارتباطی این روستاها به دلیل سیلاب مسدود شده است.

فرج پور گفت: پس از وقوع سیل در شهرستان مشگین شهر و مسدودی راه‌های روستایی راهداران این شهرستان با اکیپ‌های خود به محل وقوع سیل اعزام شده و در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *