امدادرسانی هلال احمر اردبیل به ۱۳۰ نفر در بارش‌های سیل‌آسا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده گرمی مغان اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و تگرگ که از شب گذشته در شهرستان گرمی و بیله‌سوار جاری بود خسارت زیادی در این مناطق برجای گذاشت، امدادگران جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر با ۴۵ نیروی انسانی در قالب ۱۳ تیم عملیاتی، ۱۱ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور آب در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و اقدام به تخلیه ۱۷ باب خانه مسکونی در منطقه سیل‌‌زده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این حادثه ۸ تیم سیلاب، ۲ تیم جاده، ۲ تیم ارزیاب و یک تیم اسکان و تغذیه از شب گذشته در محل حادثه فعال هستند.

قویدل ادامه داد: بارش شدید تگرگ و باران موجب وارد شدن خسارت سنگین به مزارع، باغات و منازل مسکونی در شهرستان گرمی و بیله‌سوار شده است.

وی بیان کرد: روستاهای حادثه دیده این سیل در شهرستان گرمی شامل روستاهای محمدتقی کندی، گیلارلو، قباله‌کندی و ملالار و روستاهای حادثه‌دیده در شهرستان بیله‌سوار نیز اودلو و اکبرداوود است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیروهای امدادی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شده و اقلام خوراکی و امدادی از قبیل بسته غذایی، چادر امدادی، پتو، موکت، ست ظروف، والور، پودر لباس‌شویی، فانوس و اجاق گاز تک شعله در بین خسارت‌دیدگان این شهرستان‌ها توزیع کردند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/۳۷۲۷/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *