بارش های اخیر موجب ریزش سیل بند بلوار روبرو مصلی امام خمینی شهر ایلام شد

محمد سلطانی مدیر روابط عمومی سازمان‌ شهرداری ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در شب گذشته و پیرو هشدارهای صادر شده جهت احتمال وقوع سیل توسط دستگاه های خدمات رسان، سیل بند بلوار روبرو مصلی امام خمینی شهر ایلام به طول ۵۰ متر ریزش کرده است.

وی افزود: اکنون تمام دستگاه های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، شهرداری و ستاد مدیریت بحران در محل حضور دارند و این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود شده است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: با توجه به اینکه عصر امروز احتمال افزایش بارش ها وجود دارد نیروهای سازمان آتش نشانی جهت بررسی بیشتر به داخل کانال ورود خواهند کرد.

سلطانی گفت: در سطح شهر ایلام ۴۳ کیلومتر سیل بند در ۱۳ مورد با پنج شاخه اصلی وجود دارد که با توجه به بارش های پرقدرت اخیر و وقوع زلزله ها در سالهای گذشته حدود ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و اگر به صورت کامل استاندارسازی کنیم بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم نسبت اطلاعیه های دستگاه های خدمات رسان توجه داشته باشند و از تردد در مسیل سیل بند ها جدا خودداری کنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *