وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب و غرب تهران/ تداوم افزایش دما تا هفته آینده

به گزارش فارس، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا روز جمعه (۱۶ تا ۱۸ فروردین) آسمان کمی ابری و از روز شنبه(۱۹ فروردین) با افزایش ابر، نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای روز پنجشنبه در نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات در بعضی از ساعت‌ها رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست همچنین طی روزهای آینده به‌ویژه روز پنجشنبه و جمعه از ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید، در نقاط مستعد گاهی با خیزش گرد و خاک کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا به‌ویژه در نیمه‌غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

روند افزایش نسبی دما تا اواسط هفته آینده در سطح استان مورد انتظار است.

وضعیت جوی استان تهران فردا (۱۷ فروردین) قسمتی ابری همراه با وزش باد از بعد از ظهر وزش باد شدید و در بعضی ساعت‌ها گرد وخاک با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دما ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۸ فروردین) قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

لازم به ذکر است طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی – امین آباد با کمینه دمای ۲- سردترین ایستگاه‌های هواشناسی بودند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *