امدادرسانی هلال احمر به ۱۶۷ آسیب‌دیده از سیل در جنوب استان کرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در شهرستان‌های جیرفت و رودبارجنوب ۳۳ خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۱۶۷ نفر آسیب دیده از سیل در جنوب استان کرمان افزود: امدادگران و نجاتگران این جمعیت تاکنون ۱۲۰ نفر را اسکان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به حضور ۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۹ تیم در مناطق حادثه دیده جنوب استان اشاره کرد و ادامه داد: ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات‌های امدادونجات به‌کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته‌های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام شده است.

فلاح با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر ۱۰ روستا را امدادرسانی کردند، افزود: در این عملیات امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات از مرکز استان، واکنش سریع و شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، رودبارجنوب، ساردوئیه، ماهان در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.

انتهای پیام/۵۱۱/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *