هشدار سیل در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر عصر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد بارش‌های سنگین در سطح استان باشیم که باید دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به سه روز تعطیلی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمت به مردم باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران جدی گرفته شود بر آمادگی همه دستگاه در سه روز تعطیلی پیش رو تاکید کرد.

هاشمی‌مهر افزود: مدیران در این ایام در دسترس بوده و برای جلوگیری از هر گونه اتفاقی مدیریت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر آمادگی هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ گفت: مردم هشدارهای ستاد مدیریت بحران و هواشناسی استان را جدی بگیرند.

در ادامه نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها از ساعت ۲۲ امشب تا صبح روز جمعه، دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل باشند.

همچنین سرپرست هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موج دوم بارش‌های سنگین باران و برف در راه استان است.

علی کرمی عنوان کرد: در بارش‌های ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش با ۲۵۰ میلی‌متر در لوداب بویراحمد و کمترین بارش‌ها با ۶۵ میلی‌متر در گچساران به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: در یاسوج ۱۲۵ میلی‌متر باران ثبت شد، ضمن اینکه ۲۲۲ میلی‌متر باران بیشتر از سال گذشته در یاسوج باریده است‌.

گفتنی است، در نشست ستاد مدیریت بحران استاندار کهگیلویه و بویراحمد از یکی از نیروهای خدوم شهرداری یاسوج که نیمه شب در حال تکاندن برف از روی درختان بود مورد تقدیر سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *