امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳۴۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع ۳۹ حادثه در هفته گذشته در استان کرمان، اظهار داشت: ۴۳۰ نفر در این سوانح دچار حادثه شده و بیش از ۳۶۰ نفر در این سوانح توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۳۶۴ نفر در این حوادث، افزود: در هفته گذشته ۲۳ حادثه جاده‌ای و ۱۰ حادثه سیل و برف و کولاک رخ داده است که نیروهای عملیاتی ۲۶ نفر آسیب دیده را اسکان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع بارندگی و سیل به مدت ۳ روز متوالی در اکثر نقاط استان کرمان بیان کرد: ۳۴۲ نفر متاثر از سیل در هفته گذشته توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به رهاسازی ۱۵ خودروی گرفتار در سیل خاطرنشان کرد: ۳۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۳۸۶ کیلوگرم نایلون، ۱۰ تخته پتو و سایر اقلام امدادی مورد نیاز در مخاطره سیل توزیع شده است.

فلاح در ادامه گفت: شهرستان‌های کهنوج، رفسنجان، بافت، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، رابر، کوهبنان و ماهان در هفته اخیر درگیر حوادث سیل و برف و کولاک شدند.

وی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته ۱۱ نفر را رهاسازی و نجات داده‌اند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌های امدادونجات ۱۶۶ نجاتگر و امدادگر در قالب ۴۷ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان، امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *