امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان از روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تاکنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۱۹ شهر و روستا به ۳۰۳ نفر خدمات امدادی ارائه کردند، اظهار داشت: این امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، بافت و رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان‌های کوهبنان و رابر، بیان کرد: ۳۵ نیروی امدادی در قالب ۹ تیم در شهرستان‌های مذکور در حال امدادرسانی هستند.

وی با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی، تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

فلاح همچنین به آماده باش تیم امداد هوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۱ بسته غذایی، ۳۶۱ کیلوگرم نایلون و ۶ تخته پتو در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده و همچنین ۸ نفر حادثه دیده از شرایط جوی توسط جمعیت هلال احمر اسکان و ۲ خودرو رهاسازی شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *