برف و باران در راه کاشان/ پیش‌بینی کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن اشاره به هشدار زرد هواشناسی در کاشان اظهار داشت: بر این اساس این منطقه شاهد ورود سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی به صورت برف و باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: این سیستم بارشی با توجه به کاهش محسوس دمای هوا در مناطق کوهستانی به صورت برف و در مناطق دشتی به صورت باران نمود پیدا می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به برودت و رطوبت در ساعات اولیه صبح ابراز داشت: در این شرایط شاهد مه‌آلودگی محورهای مواصلاتی در مناطق کوهستانی هستیم که با این شرایط توصیه می‌شود در تردد احتیاط کرد.

وی ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه فعالیت کوهنوردی در روزهای پیش رو گفت: توصیه می‌شود ارگان‌های امدادی و خدمات‌رسان آمادگی لازم در زمینه کاهش خطرات احتمالی داشته باشند تا در مقابل رخدادهای اتفاقی آمادگی لازم وجود داشته باشد.

ارغوانی ضمن تاکید بر مدیریت حامل‌های انرژی در ایام پیش رو تصریح کرد: توصیه می‌شود تا مرغداران و گلخانه‌داران کنترل دمایی لازم را داشته باشند در این زمینه از بروز خسارات و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

وی ضمن اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در منطقه کاشان تاکید کرد: با ورود این سامانه بارشی به منطقه کاشان شاهد کاهش قابل توجه دما از هشت الی ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهیم بود و در این زمینه اقدامات لازم به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی توسط شهروندان و استفاده از پوشش مناسب جهت جلوگیری از هرگونه ابتلا به بیماری توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۱/ن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *