امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۹۰ نفر در باغملک در پی آبگرفتگی

به گزارش ایرنا  امیرعباس نجفی روز شنبه در جمع خبرنگاران  با اشاره به بارندگی قابل ملاحظه ۲ روز گذشته در خوزستان، بیان کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بودیم و به اهالی مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی این شهرستان که بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شدند امداد رسانی انجام گرفت و اقلام مورد نیاز نیز بین آنها توزیع شد.

وی افزود:این امدادرسانی ها بین افرادی که متاثر از آبگرفتگی شدند انجام شد و طی آن اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادر اسکان توزیع شد.

نجفی گفت: همچنین امدادگران هلال احمر به محل ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک  عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی در شهرستان باغملک اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به حوادث جاده‌ای که در ۴۸ ساعت گذشته به وقوع پیوسته است افزود: امدادگران هلال احمر خوزستان در این مدت در جاده‌های اندیکا – تاراز، هندیجان – بوطاری، شوش – دانیال نبی،  مسجدسلیمان – سه راهی لالی، شادگان -دارخوین و جاده شوش اندیمشک به هفت مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی ادامه داد: هشت خودرو آمبولانس و ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته در هلال احمر مشغول امدادرسانی در مناطق متاثر از بارش باران بودند.

مدیریت بحران خوزستان نسبت به فعالیت یک سامانه بارشی در خوزستان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

بارش باران در خوزستان از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و همچنان در برخی نقاط استان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *