پلوسی: بسیاری از جمهوریخواهان بحران آب و هوایی را حقه‌بازی می‌دانند

به گزارش ایرنا، نشریه ایندیپندنت نوشت: پلوسی در میزگردی در چارچوب اجلاس آب و هوایی Cop۲۷ در شرم الشیخ مصر گفت که جمهوریخواهانی که بحران آب و هوایی را حقه بازی می دانند، باید با آن کنار بیایند.

وی افزود: دشوار می توان گفت که چگونه انتخابات میان دوره ای کنگره بر اقدامات آمریکا در خصوص تغییرات آب و هوایی تاثیر خواهد داشت.

پلوسی افزود: وقتی «کتی کاستور» نماینده دموکرات طرح خود درباره بحران آب و هوایی را در صحن مجلس به بحث گذاشت، همکاران [جمهوری‌خواه] ما گفتند «چرا این بحث را انجام می‌دهیم، بحران آب‌ وهوایی وجود ندارد، همه این ها یک فریب است. باید از آن عبور کنیم».

روزنامه گاردین نیز در همین ارتباط نوشت: «پلوسی در این میزگرد با اشاره به اختلافات دموکرات ها و جمهوریخواهان گفت که ما باید همه کودکان را نجات دهیم، این یک مساله اخلاقی است. ما نمی توانیم در این مورد اختلاف نظر سیاسی داشته باشیم. نیاز و فوریت این مساله به اندازه کافی روشن است».

این روزنامه افزود: این احتمال وجود دارد که کنترل مجلس نمایندگان توسط جمهوری خواهان مانع هرگونه لوایح آب و هوایی بیشتر یا کمک مالی برای کشورهای در حال توسعه شود. کتی کاستور رئیس کمیته فرعی مجلس نمایندگان در امور بحران آب و هوا نیز که در کنار پلوسی صحبت کرد، گفت که جمهوری‌خواهان در صورت کسب قدرت، این کمیته را «ملغی» خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *