فرماندار: بارندگی و توفان به ۱۵ قایق صیادی در سیریک هرمزگان خسارت وارد کرد

به گزارش ایرنا، محمد رضا پاکروان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش بمانی شهرستان سیریک که در اثر بارندگی و طوفان خسارت دیده است، افزود: همچنین بر اثر بارش باران همراه با طوفان شدید پنج باب منزل مسکونی، سه باب مدرسه ابتدایی و متوسطه در این شهرستان خسارت دیده و یک نفر نیز به علت افتادن قایق در روستای گهردو روی بدنش راهی بیمارستان شد.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و توفان طبق برآورد صورت گرفته در مجموع سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به زیرساخت‌های شهرستان سیریک از جمله تاسیسات برق، منازل مسکونی، راه‌های روستایی و مدارس خسارت زده است، بیان داشت: باران و طوفان بیشتر در شهر بندر کوهستک و روستاهای گهردو، بمانی، لبنی و کلاوی خسارت وارد کرد و سبب تخریب و شکستگی شد.
فرماندار سیریک اظهارداشت: این حادثه همچنین در روستاهای بخش بمانی باعث شکستگی تیرهای برق، پارگی شبکه فشار قوی، متوسطه و ضعیف برق، سوختن ترانسفورماتور، فرو ریختن دیوار حیاط و سقف سایبان های منازل و مدارس، تخریب شانه های راههای روستایی به طول ۱۵ کیلومتر و آبنماها، شکستن درختان، قایق‌های صیادی و برخی تابلوها شد.

شهرستان ۵۳ هزار نفری سیریک دارای سه شهر، ۲ بخش و ۷۶ روستا است که در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *