۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی از قزوین به همدان ارسال شد

حسن آصفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هلال احمر قزوین در پی تنشهای آبی به وجود آمده در استان همدان و براساس دستور کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور و مطابق هماهنگی های به عمل آمده با سازمان امداد و نجات و سازمان داوطلبان کشور، تعداد ۳۰ هزار بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری را به این استان ارسال کرد.

وی افزود: ارزش ریالی این بطریهای آب آشامیدنی معادل یک میلیارد ریال  است که توسط چهار دستگاه کامیون و با همکاری لشگر ۱۶ زرهی قزوین به استان همدان بارگیری، ارسال و تحویل شد تا در مناطق محروم و کم آب شهر همدان توزیع شود.

آصفی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان قزوین از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم به ویژه هموطنان عزیز در استان همدان استفاده می کند، تصریح کرد: این جمعیت براساس وظایف بشردوستی و انسان دوستی اقدام به این کار کرد تا بتواند قدمی شایسته در راستای کاهش آلام هموطنان عزیز در استان همدان بردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ما در کنار هموطنان عزیز در استان همدان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی هستیم و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم در این راه خدمات شایسته و خوبی برای گذشتن از این بحران ارایه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *