مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در حوزه هوا و صدا در استان اردبیل صادر شد

به گزارش ایرنا، حسن قاسم‌پور روز شنبه با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی یکی از مجهزترین آزمایشگاه ‌ها فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است، گفت: در آزمایشگاه این دانشگاه دانشجویان و پژوهشگران انواع مختلف آزمایشات مورد نیاز مانند فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، میکروبی را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه مجوز فعالیت تحت عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه هوا و صدا را  نیز دریافت کرد.

قاسم‌پور بیان کرد: با راه اندازی، ارتقا و توسعه آزمایشگاه‌های معتمد در استان علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری واحدهای صنعتی و غیر صنعتی و اشتغال‌زایی افراد بومی و رونق اقتصادی منطقه، وضعیت پایش‌ و نظارت‌های کنترلی صنایع مستقر در سطح استان از نظر آلودگی‌های زیست محیطی، به صورت مطلوب و با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در خصوص نحوه درخواست مجوز فعالیت تحت عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: با توجه به تفویض اختیار سازمانی صورت گرفته، در حال حاضر امورات مربوط به صدور مجوز آزمایشگاه های معتمد در استان توسط این اداره کل و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ملی صدور مجوزهای کسب و کار به نشانی: https://mojavez.ir  انجام می‌شود.

قاسم‌پور ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست از طریق سایت https://mojavez.ir  اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *