استاندار مرکزی:۵۰ روستا در زرندیه از تنش آبی خارج شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» روز سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه تامین آب آشامیدین شهرستان زرندیه علیرغم کمبود بارش در سال ۱۴۰۱ و کاهش ذخیره سدها، خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد روستاهای دارای تنش آبی ۵۰ روستا کاهش یافت.

وی بیان کرد: برخی روستاها در مرز تنش آبی هستند که با تامین مجوزهای موردنیاز و  همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نگرانی از بابت تامین آب شرب وجود ندارد.

استاندار مرکزی گفت: محور دسترسی به ورودی شهرستان زرندیه از محدوده پرندک به سمت زاویه مورد بازدید قرار گرفت که به لحاظ زمانی و مطالبه مردم، پروژه بسیار عقب است.

وی افزود: بنا بر هماهنگی با شرکت تولیدکننده، قیر موردنیاز برای این پروژه تامین و در حوزه راهداری کار آغاز خواهد شد، در بخش شهرداری نیز تمهیداتی برای افزایش درآمد اندیشیده شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: اصلاح هندسی محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه مهمترین مطالبه مردم بوده که با توجه به تردد زیاد، مهاجرت پذیری و استقرار صنایع باید نسبت به تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها اقدام کرد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: ساختمان بخشداری خرقان در  مراحل تکمیلی احداث بوده که خوشبختانه همراهی مردم و خیرین در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری در شهرستان زرندیه بسیار پایین است اما عدم توازن در توسعه در این منطقه مشهود بوده که ریشه بلند مدتی دارد و باید برطرف شود.

مخلص‌الائمه شرایط کرونا را در حال تغییر و شکننده توصیف کرد و گفت: شهروندان می‌توانند ۶ ماه پس از تزریق سومین دز واکسن برای دز چهارم مراجعه کنید و برای ثابت ماندن  شرایط بیماری باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام جدی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *