زنجان نیازمند راه‌اندازی پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نیازمند راه‌اندازی پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان هستیم‌.

سیدقاسم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، اظهار کرد: در سطح استان زنجان ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت در مسیرهای ارتباطی اصلی استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند حداقل پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در حوزه شهرستان زنجان ساختمانی از خودمان برای پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای نداریم اما در شهرستان‌های طارم، ماه‌نشان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده در مجتمع و یا ساختمان‌های هلال‌احمر مستقر هستند.

موسوی با بیان اینکه از چهار پایگاه شهرستان زنجان در سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مستاجر هستیم، تصریح کرد: در این شهرستان نیازمند دو پایگاه و ساختمان هستیم که برای تحقق این مهم همه تلاش خود را می‌کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به تلاش‌ها برای اخذ مجوز چند پایگاه هلال‌احمر از جمله جاده زنجان به بیجار، بیان کرد: چنانچه زمین این‌ پایگاه به تایید کارشناسان امداد و نجات برسد، احداث آن توسط خیرین انجام و بلافاصله خودروی نجات و آمبولانس به آن اختصاص خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *