سیل اخیر بیش از ۱۲ میلیارد تومان به شهرستان فیروزه خسارت وارد کرد

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: سیل اخیر در این شهرستان بیش از ۱۲ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف خسارت وارد کرد

مهدی باغیشنی با ارائه گزارشی از میزان خسارات اولیه سیل ندر شهرستان فیروزه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بنا بر گزارش ستاد بحران شهرستان و برآورد خسارات اولیه، در سیل اخیر که در تاریخ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به وقوع پیوست، ۱۳ نوع خسارت داشتیم و در مجموع میزان خسارت‌ها ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی در ادامه به تشریح خسارات سیل در سایر نقاط شهرستان پرداخت و در این زمینه توضیح داد: بیشترین خسارت را در روستای سلیمانی داشتیم که علاوه بر خسارات سنگین سیل در این روستا، چندین روستای دیگر از جمله روستای دولت‌آباد، روستای معدن و… نیز دچار خسارت شدند همچنین صدمه زیادی را در سطح شهرستان شاهد بودیم و در ۵ نقطه از جمله در جاده فیروزه به خوشاب این خسارتها صدماتی به جاده‌ها نیز وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: میزان خسارت در بخش کشاورزی شهرستان نیز حدود ۶ میلیارد تومان برآورد شده است و در پی وقوع سیل، ۱۰ هکتار از مزارع و باغات پسته شهرستان آسیب دیدند و ۱۰ رشته قنات نیز مسدود شدند.

فرماندار فیروزه تأکید کرد: اعضای ستاد بحران شهرستان از همان ساعات اولیه در محل‌های حادثه دیده حاضر شدند و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده اقداماتی انجام دادند و بررسی‌ها و تلاش‌ها برای رفع کامل مشکلات همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *