آغاز طرح جهادی آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست هماهنگی و تسهیل اجرای طرح آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل اظهار کرد: با مشارکت بسیج سازندگی استان اردبیل، آبرسانی به ۴۵۴ روستا با اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند به‌عنوان اقدامی نمونه در سطح کشور مطرح شود.

وی افزود: برای سازندگی در سطح کشور و استان اردبیل نیازمند روحیه جهادی هستیم و لازم است دستگاه‌های مرتبط‌، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و مردم در اجرای آبرسانی به روستاها، با بسیج سازندگی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: آبرسانی به ۶۷ روستا از ۴۵۴ روستای استان اردبیل آغاز شده است که تا پایان اردیبهشت‌ماه به ۱۰۰ روستا ارتقا می‌یابد و به ترتیب روستاهای بعدی نیز در دستور کار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

 دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه‌ دهند

عامی ادامه داد: با توجه به وجود مشکل آب شرب پایدار در برخی روستاهای استان اردبیل، اقدام جهادی در این راستا خدمتی بزرگ محسوب می‌شود و اطلاع‌رسانی این تلاش‌ها نیز به مردم از سوی دستگاه‌های مرتبط، ضروری است.

وی بیان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در اطلاع‌رسانی خدمات ارائه‌شده به مردم در قالب اجرای پروژه‌های تاثیرگذار، دارای ضعف هستند که لازم است در این راستا ارائه گزارش‌های عملکرد به مردم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل اذعان داشت: خرید و تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی از داخل استان اردبیل حائز اهمیت بوده و این اقدام در گردش اقتصادی و ایجاد و حفظ اشتغال و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار است.

 سپاه خیرخواهانه در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است

عاملی اضافه کرد: طرح آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب پایدار استان اردبیل اقدامی خیرخواهانه بوده و مشارکت خیران در این طرح اقدامی نوع‌دوستانه و مصداق عملی فرهنگ حسینی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از دهه‌های گذشته در جبهه‌های مختلف برای خدمت به مردم وارد میدان شده و در حال حاضر نیز با اقدامات خیرخواهانه، در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *