خاموشی‌های تابستان، آب را در فردیس قطع نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، وحید اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس در جمع اصحاب رسانه شهرستان، با بیان اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از  قطعی آب در تابستان امسال انجام شده است، گفت: طی نشست‌هایی با مسؤولان مربوطه این امر مورد پیگیری قرار گرفت. هشت ایستگاه پمپاژ آب در شهرستان فردیس وجود دارد که با  قطعی برق منطقه دچار خاموشی می‌شدند. از این تعداد برای پنج ایستگاه ژنراتور تهیه شده و تعهدتامین ۳ ژنراتور را ما بر عهده گرفتیم.

وی افزود: قرار است برای زمان ۵ ماهه پیک مصرف برق و خاموشی، به صورت امانی از ظرفیت مراکز موجود در شهرستان از جمله مپنا و نیروگاه منتظرقائم برای تامین برق و جلوگیری از قطعی آب درخاموشی‌ها استفاده کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خاموشی‌های ۲ تا ۶ ساعته در بخش صنعتی، گفت: با توجه به اینکه برخی چاه‌ها به کافوهای برق شهرک صنعتی سیمین دشت  متصل است و تامین برق از طریق کافوها انجام می‌شود، قرار است در مسیر ارتباط کافوهای برق این شهرک به صنایع،  یک فیوز مجزا قرار بگیرد تا زمان قطعی برق در شهرک صنعتی کافوها خاموش نشوند و قطعی برق صنایع از فیوزهای پشت کافوها صورت بگیرد.‌

وی افزود: تلاش کردیم تا در تابستان امسال علیرغم کمبود تامین منابع، با قطعی برق، دچار قطعی آب نشویم و  تابستان امسال قطعی آب نداشته باشیم.

انتهای پیام/ج



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *