وزش توفان با سرعت ۹۰ کیلومتر در شرق اصفهان/ برف در غرب می‌بارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان با سرعت ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر در شرق اصفهان می‌وزد و کاهش دید افقی را به همراه خواهد داشت.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و وقع توفان لحظه‌ای در استان اصفهان طی امروز و فردا اظهار داشت: بر این اساس پیش‌بینی‌های لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در غرب و جنوب استان به ویژه مناطق همجوار با استان‌های مجاور پیش بینی شده است، افزود: برای محورهای شرقی استان نیز به ویژه در محورهای نائین، سجزی، کنار گذر شرق و اردستان نیز توفان لحظه‌ای همراه با گرد و غبار با سرعت ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است که کاهش دید افقی را به همراه دارد.

تقویت تیم‌های نظارتی و امدادی در سطح استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تقویت تیم‌های نظارتی و امدادی را در محورهای نائین، سجزی، اردستان و کنار گذر شرق داشته‌ایم، افزود: ماشین آلات امدادی نیز در این مناطق و مناطق غرب و جنوب استان مستقر و تجهیز شده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان نیز امشب و صبح فردا بارش باران پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: شهرداری باید در حالت آماده باش قرار داشته باشد.

شیشه فروش با اشاره به اینکه با توجه به وزش باد استحکام سازی سازه‌ها، درختان و تابلوهای بین شهری و شهری به ادارات راهداری و شهرداری و دهیاری‌ها تاکید شده است، افزود: کشاورزان و باغداران نیز باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از امروز ۴۰ پایگاه امداد و نجات هلال احمر و حدود ۵۰ پایگاه اورژانس در استان اصفهان در حالت آماده باش قرار دارند، تصریح کرد: شهروندان نیز باید نسبت به حفظ سلامت خود توجه داشته باشند و از انجام هر گونه رفتار پرخطر پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *