فرونشست اصفهان فورا در کارگروه سازگاری با کم‌آبی بررسی شود

در پی نامه استاندار و رئیس مجمع نمایندگان اصفهان، محمدمهدی زاهدی‌وفا معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار بررسی فرونشست زمین در استان اصفهان و مشکلات و عواقب ناشی از آن در کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،در پی نامه استاندار و رئیس مجمع نمایندگان اصفهان، محمدمهدی زاهدی‌وفا معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار بررسی فرونشست زمین در استان اصفهان و مشکلات و عواقب ناشی از آن در کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی شده است.

در این نامه آمده است: نظر به اهمیت موضوع و با توجه به اینکه هماهنگی و انسجام در برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی در سطح کشور بر عهده کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی قرار داده شده است.خواهشمند است به منظور هماهنگی لازم دستگاه‌های اجرایی و استانی در این خصوص ضمن برگزاری جلسه و طرح موضوع با قید فوریت در کارگروه ملی نتایج اقدامات انجام شده را به این معاونت ارسال نمایید.

پیش از این استاندار اصفهان در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور با بیان عواقب ناشی از فرونشست خواستار رسیدگی به آن در کاگروه ملی سازگاری با کم‌آبی شده بود.

همچنین عباس مقتدایی رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان نیز در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فرونشست شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *