انتشار کتاب «مدیریت آموزش همگانی در جمعیت هلال‌احمر»

کتاب «مدیریت آموزش همگانی در جمعیت هلال‌احمر» به مناسبت ۲۴ ژانویه، روز جهانی آموزش منتشر شد و در اختیار کارشناسان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهراب شریفی‌سده ضمن تبریک روز جهانی آموزش به مربیان امداد و نجات و کارکنان واحد‌های مرتبط به آموزش در جمعیت هلال‌احمر گفت: کتاب «مدیریت آموزش همگانی در جمعیت هلال‌احمر» شامل اصول، مفاهیم، فرایندها، مقررات و قوانین؛ تهیه شده در معاونت آموزش، پژوهش و فناوری به مناسبت روز جهانی آموزش منتشر و در دسترس کارشناسان و مربیان آموزش قرار گرفت.

شریفی‌سده افزود: همانطور که در صفحه ۵ این کتاب نوشته شده‌، کتاب حاضر به روح پرفتوح شهید سلامت دکتر کامران خدایی تقدیم شده‌ است که ایشان معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر لرستان بود.

او تاکید کرد: کتاب حاضر راهنمای جامعی برای علاقه‌مندان به مدیریت آموزش‌های فراگیر و همگانی است و می‌تواند چراغ راهی برای همه امدادگران و مربیان امداد و نجات در ایران باشد.

تحقق شعار «آموزش همگانی، همه جا، همه وقت و برای همه» برای رسیدن به عدالت آموزشی از اهداف هلال‌احمر در آموزش همگانی‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *