افزایش ۲۷ هزار نفری جمعیت هلال احمر کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۲۷ هزار نفر از گروه‌های داوطلبان و امداد و نجات به جمعیت هلال احمر کشور اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند عصر امروز در جمع خبرنگاران به آئین تحلیف اعضا جدید جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: این مکان مقدس را برای برگزاری مراسم تحلیف جوانانی که به گروه داوطلبان و سازمان امداد و نجات اضافه می‌شدند، انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ داوطلبان و ۹ هزار و ۵۰۰ نفر سازمان امداد و نجات به جمعیت هلال احمر کشور اضافه شده گفت: به خاطر بررسی و کنترل مرزی مسافران زمینی و هوایی حضور نیروی‌های جمعیت هلال احمر در جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا بازدید به عمل آمد گرچه در امر واکسیناسیون و آوردن واکسن تلاش بسیار ارزشمندی انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور به برنامه‌های امروز خود در سفر به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز برای بررسی مسائل و مشکلات از مناطق زلزله‌زده اندیکا بازدید میدانی خواهیم داشت و اگر نیاز به اقدام خاصی باشد کمک‌های لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از مراکز تحت اختیار جمعیت هلال احمر آبادان و خرمشهر بازدید انجام شده و این مراکز نیاز به تقویت توسعه دارد و امید است برنامه‌ریزی منسجمی برای آنها انجام شود.

کولیوند از دیدار خود با با استاندار و امام جمعه و ولی فقیه استان خوزستان و شرکت در شورای اداری در استان به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

وی از اعزام تیم تخصصی به منظور رفع مشکلات خبر داد و بیان کرد: به زودی یک تیم تخصصی به استان اعزام خواهد شد تا درباره تمام کارهایی که به صورت مولد اقدام شده‌اند کار کارشناسی انجام دهد تا بر اساس اهداف جمعیت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و آن چیزی که دولت در حال رصد و پیگیری آن است بتوان کار انجام داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: هیچ مرز و خط و خطوط در خدمت رسانی وجود ندارد و جمعیت هلال احمر هر جایی که باری زمین افتاده باشد با تمام توان بلند خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *