کاهش دید افقی در جاده سرخس- مشهد بر اثر توفان

مدیر کل راهداری استان خراسان رضوی گفت: وقوع توفان و گرد و غبار شدید امروز دید افقی در جاده سرخس -مشهد را خیلی محدود کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،ابراهیم نصری افزود: اما با این حال  جاده سرخس – مشهد مقدس همچنان بازست هر چند رانندگان باید برای تردد در آن به شدت احتیاط بکنند.

وی گفت : پلیس راه تا این لحظه هنوز دستور توقف کامل تردد در این جاده ترانزیتی و مهم کشور را صادر نکرده است.

مدیر کل راهداری استان خراسان رضوی افزود: بارش پراکنده باران فقط در محدوده مشهد گزارش شده است و تردد در سایر جاده های ارتباطی استان به صورت عادی و روان در جریان است و تاکنون گزارشی از کاهش دید در سایر راه های خراسان رضوی دریافت نشده است. 

محمد رضا رجبی فرماندار سرخس نیز با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار شدید در شهر سرخس گفت: سه شنبه شب برای مساله گرد و غبار در شهرستان جلسه ستاد بحران تشکیل داده ایم و در نهایت وضعیت فعالیت های آموزشی و اداری فردا چهارشنبه در شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد.

همچنین بر اثر وزش باد شدید و وقوع توفان خطوط برق و تلفن در برخی مناطق شهرستان کلات نیز قطع شد و تعدادی سقف سبک بر اثر توفان شدید در بخش نوخندان شهرستان درگز از جا کنده شد و در هر ۲ شهرستان نیز باد شدید موجب شکسته شدن درختان و آسیب به باغ ها شده است.

شهرستان مرزی سرخس در ۲۰۲ کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *