آلودگی هوای البرز تا ظهر پنجشنبه تداوم دارد

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از روند افزایش آلاینده‌ها تا پنجشنبه ظهر در منطقه البرز مرکزی است.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از روند افزایش آلاینده‌ها تا پنجشنبه ظهر در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه عصر و شب تا جمعه ظهر، وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی و در شهرهای استان البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید بوده و هوا ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات رگبار برف و کاهش محسوس دما است و هوا نیز در بعضی ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *