فوت دو‌ گیلانی در حوادث مربوط به برف

فوت دو‌ گیلانی در حوادث مربوط به برف

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از فوت دو تن از گیلانیان در حوادث مربوط به برف از روز گذشته تاکنون خبر داد.

پیمان اسدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به گزارش حوادث طی دو روز بارش برف در گیلان، اظهار کرد: اورژانس گیلان از صبح روز گذشته تا عصر امروز موفق به انجام ۵۴۷ مورد امدادرسانی به مردم گیلان شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد ۵۴۷ مورد مأموریت اورژانس، ۷۷ مورد مختص حوادث برفی بوده، افزود: این حوادث شامل سرخوردگی‌ها، سقوط از سطح هم‌تراز و مسمومیت با منوکسید کربن است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اعلام اینکه طی دو روز برفی اخیر دو فوتی در مأموریت‌ها ثبت‌شده، گفت: یک مورد مربوط به یک مرد ۳۴ ساله که در اثر برف‌روبی از ساختمان سقوط کرد و در محل حادثه فوت شد و مورد دوم دیگر نیز مربوط به یک نوجوان ۱۸ ساله بود که به گفته شاهدین صحنه در اثر ریختن برف از سقف ساختمان دچار ایست قلبی تنفسی شد و علیرغم تلاش نیروهای اورژانس و همکاران بیمارستان جان خود را از دست داد.

اسدی با اشاره به نجات جان مادران باردار طی دو روز اخیر، بیان کرد: هشت مورد نیز انتقال مادر باردار به بیمارستان انجام شد که حال آن‌ها در حال حاضر مساعد گزارش می‌شود.

وی با اشاره به انسداد لوله‌های بخاری در اثر بارش برف و سایر دلایل، گفت: طی دو روز برفی اخیر دو مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن گزارش شد و اورژانس اقدامات درمانی لازم را برای ایشان انجام داد و از مرگ نجات یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *