حضور ۱۲ هزار نیروی عملیاتی در طرح ملی امداد و نجات زمستانه

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۲ هزار نیروی عملیاتی و آموزش دیده در طرح ملی امداد و نجات زمستانه مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طرح امداد و نجات زمستانه سال جاری، برخلاف سال های گذشته و با توجه به برودت هوا، از اول آذر ماه آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه به مدت ۱۱۵ روز، هم راستا با سایر دستگاه های امدادی و خدماتی آغاز شده است.

وی گفت: در این طرح، علاوه بر ۵۶۷ پایگاه امداد و نجات ثابت که در طول سال و به طور شبانه روز خدمات خود را ارائه می کنند، ۶۱۱ پست موقت در نقاط حادثه خیز و مراکز عملیاتی استان ها و شهرستان های کشور، برقرار شده تا خدمات امدادرسانی احتمالی در طول فصل سرما، سرعت بیشتری داشته باشد.

ولی پور بیان کرد: در طرح ملی امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر، بالغ بر ۱۲ هزار نیروی عملیاتی با بهره گیری از ۳۴۰۰ خودروی عملیاتی، آماده ارائه خدمات زمستانه به هموطنان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: ۲۰ فروند بالگرد نیز جهت ارائه خدمات امدادی که امکان خدمات به صورت زمینی وجود ندارد، در طول این طرح در سازمان امداد و نجات و برخی مراکز استان ها آماده و در صورت نیاز از آن ها استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *