خدمت‌رسانی بیش از ۵۶۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر بیش از ۵۶۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سراسر کشور خدمت‌رسانی و در زمان سوانح اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر محمدی عصر پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اشتهارد که در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با ارائه آموزش‌های مناسب و راهبردی می‌توانیم به پیشرفت‌های لازم در زمینه امدادرسانی برسیم.

وی بیان کرد: به صورت سالانه باید آموزش‌های امدادی را به روز کنیم و در کنار آن نیز به دلیل به کارگیری فناوری‌ها مختلف در تجهیزات امدادی باید آموزش‌های متناسب با این تجهیزات را نیز ارائه کنیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۶۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سراسر کشور خدمت‌رسانی و در زمان سوانح اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمار حوادث و سوانح در کشور بالاست به همین دلیل برای پوشش دادن تمامی این حوادث باید تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر را افزایش دهیم.

محمدی گفت: طی سال‌های اخیر با ساماندهی تیم‌های عملیاتی هلال احمر در استان‌ها و شهرستان‌های کشور توانسته‌ایم در امدادرسانی به موقع و مؤثر موفق عمل کنیم.

وی متذکر شد: برای تحقق این امر نیازمند کمک و حمایت همه‌جانبه دولت است تا بتوانیم تجهیزات و منابع انسانی مورد نیاز خود را تأمین کنیم.

آمادگی برای ساخت پایگاه‌های بیشتر امداد هلال احمر در اشتهارد وجود دارد

فرهاد شیبک، فرماندار اشتهارد نیز در این جلسه با قدر دانی از تلاش‌های شبانه روزی جمعیت هلال‌احمر اشتهارد در سطح شهر و جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی اظهار کرد: این نهاد مردمی در اشتهارد با وجود تلاش‌های بسیار زیاد، نیازمند توجه بیشتر از سوی مدیران استانی و کشوری این بزرگترین تشکل مردمی ایران اسلامی است.

وی افزود: جا دارد این نوید را به مردم عزیز و استفاده کنندگان از راه‌های مواصلاتی اشتهارد بدهیم که آمادگی برای ساخت پایگاه‌های بیشتر در سطح جاده‌های مختلف این شهرستان با کمک خیرین وجود دارد و انتظار می‌رود جمعیت هلال احمر هم در تجهیز این پایگاه‌ها ما و جمعیت هلال احمر اشتهارد را یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *