آغاز شهریور با گرما در زنجان

مدیر گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان از فردا گرم‌ می‌شود.

سونا صرفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هوای زنجان از فردا «دوشنبه یکم شهریورماه» تا پایان روز چهارشنبه، روند افزایشی خواهد داشت، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، میزان دمای هوای این استان نسبت به امروز به‌طور میانگین بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد، گرم‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان دمای فعلی شهر زنجان ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد کاهش نشان می‌دهد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین میزان دمای هوای این استان از ایستگاه‌های هواشناسی دانشگاه زنجان و چورزق از توابع شهرستان طارم، گزارش شد.

این مسئول ادامه داد: امروز آسمان زنجان، قسمتی ابری بوده و تا سه روز آینده نیز با وزش باد همراه خواهد بود که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از مناطق نیز سرعت آن می‌تواند به آستانه شدید نیز برسد.

مدیر گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: در سه روز آینده، احتمال بارش‌های محلی توام با رعد و برق در برخی از مناطق استان زنجان وجود دارد که توصیه می‌شود شهروندان نکات ایمنی را در این رابطه مورد توجه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *