آقای رئیسی؛ خوزستان را از شر بی آبی و خشکسالی و خیانت نجات دهید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجائی طی نامه‌ای از رئیس جمهور منتخب درخواست کرد تا با به صف کردن مسئولان و متخصصان و عالمان، دست به کار شده و خوزستان را از شر بی‌آبی و خشکسالی و خیانت نجات دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجائی طی نامه‌ای از رئیس جمهور منتخب درخواست کرد تا با به صف کردن مسئولین و متخصصین و عالمان، دست به کار شده و خوزستان را از شر بی آبی و خشکسالی و خیانت نجات دهد.

متن این نامه به شرح زیر است:
هنگام فتنه، چون شتر دو ساله باش؛ نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند، چنان زى که در تو طمع نبندند
امیرالمومنین (علیه السلام)

جناب آقای سید ابراهیم رییسی، رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

اغتشاش فرزند اعتراض است. هیچ اغتشاشی و آشوبی شکل نمیگیرد، مگر به واسطه‌ی بیمبالاتی و رویگردانی متولیان سیاسی و مدیران داخلی از اعتراضات. امروز، بی توجهی و دست کم گرفتنِ مسئله‌ی خوزستان، مصداق بارزِ آب به آسیابِ دشمن ریختن و اعطای فرصت به ضد انقلاب و دشمنان ملت و فورانِ آتشِ تجزیه طلبی و چند پاره شدنِ ایران است.

همانطور که مستحضرید، خوزستانِ جهان آرا امروز، در جوار دکل‌های طویلِ نفت، دغدغه‌ی آب در سر دارد! خواسته‌هایی ابتدایی و سطحی همچون آب و نان، ابدا قابل چشم پوشی نیست. آن هم نسبت به مردمی که حسابشان را پس داده و از ابتدای انقلاب جان بر کف و خون بر سر، پای انقلاب ایستاده و حوادث خونباری همچون جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته اند.

به گواه برخی تحقیقات و پژوهش‌های علمی، خوزستان و اختصاصا، رودخانه‌ی کارون، صرفا به تنهایی قابلیت این را دارد که حتیتامین کننده‌ی آب کل ایران باشد! بنابراین، چنین فاجعه‌ای را ابدا نمیتوان بر گردن تحریم‌ها و کمبود منابع و معادن کشور انداخت. مشکل تنها بی کفایتی و بی درایتی و خیانت‌های داخلی توسط کارگزاران و مسئولین است. چه آنکه همواره بزرگترین آسیب‌ها و صدمه‌ها را هر نهضت، از درون میخورد و دشمنان خارجی و کفار، در برابر دشمنان داخلی و یا منافقین، اثر به مراتب کمتری دارند.

کمترین خواسته‌ی مردم خوزستان این است که کارگزاران، به حکم امیرِ مومنان در زمانِ فتنه_ که فتنه‌ای خطیر‌تر از بی آبی و سفره‌ی خالی نیست_ همچون شتر دو ساله باشند؛ که مصداق آن اقدامی سریع و قاطع و کوبنده، برای نجات خوزستان از دستان بی کفایتان و بی تدبیران است.

بدینوسیله از طرف جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، و به نمایندگی از مردم شریف، مظلوم و صبور خوزستان و به حکم آیهی:”کلکمْ راعٍ وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیته” از جنابعالی خواستاریم که با اقدامی فوری، جهادی و انقلابی و با اِعمالِ برنامه‌ای دقیق و جامع و بسیط و با به صف کردن مسئولین و متخصصین و عالمان، دست به کار شده تا خوزستان را از شر بی آبی و خشکسالی و خیانت نجات دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *