باد و گردوخاک اصفهان را درمی‌نوردد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان از احتمال بارش‌های رگباری و تندباد لحظه‌ای در مناطق غرب و شمال استان و خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی اصفهان در ساعات پیش‌رو خبر داد.

مژگان امیرامجدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تداوم ناپایداری‌های جوی در روزهای پیش رو، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر در اغلب مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه احتمال رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق غرب و شمال استان وجود دارد و وزش باد در نیمه شرقی با خیزش گرد و خاک همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه فردا دوشنبه غبار صبحگاهی را در مناطق مرکزی و شرقی شاهد هستیم، افزود: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و نیمه شرقی استان در ساعات صبح در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد اما با توجه به وزش باد کیفیت هوا در طول روز بهبود می‌یابد.

امیرامجدی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *