مانور چندمنظوره امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در حاشیه مانور چندمنظوره امداد و نجات در شهرستان کیار گفت: میزان آمادگی جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در میان سایر استا‌ن‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج کیانی عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور چندمنظوره امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: این مانور با محوریت امداد کوهستان، اسکان اضطراری، گشت شبانه غواصی، سیلاب و نجات غریق با رمز «یا زهرا» در شهرستان کیار برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این مانور آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر استان به تصویر کشیده شد که خوشبختانه این آمادگی در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در میان سایر استا‌ن‌ها بالا و مطلوب ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت بروز حوادث و نیاز به امداد با سامانه ۱۱۲ هلال احمر ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای امدادرسانی به شهروندان سطح استان را دارد.

کیانی در خصوص افتتاح پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سردار شهید زال یوسف‌پور شهرستان کیار نیز اظهار داشت: برای راه‌اندازی این مرکز، زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع در نظر گرفته شد و اعتباری معادل هشت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی برای این پروژه هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *