چگونه حریف کرونا شویم؟

خوشبختانه حتی با وجود شدت اپیدمی ویروس کرونا، همچنان با پیشگیری می‌توان به سادگی جلوی بروز این ویروس در بدن را گرفت. با کارهای ساده‌ای مثل رعایت بهداشت شخصی و نزدیک نشدن به افراد تا پایان فروکش کردن دوره اوج این ویروس به آن مبتلا نخواهید شد.

خوشبختانه حتی با وجود شدت اپیدمی ویروس کرونا، همچنان با پیشگیری می‌توان به سادگی جلوی بروز این ویروس در بدن را گرفت. با کارهای ساده‌ای مثل رعایت بهداشت شخصی و نزدیک نشدن به افراد تا پایان فروکش کردن دوره اوج این ویروس به آن مبتلا نخواهید شد.

حادثه 24 – خوشبختانه حتی با وجود شدت اپیدمی ویروس کرونا، همچنان با پیشگیری می‌توان به سادگی جلوی بروز این ویروس در بدن را گرفت. با کارهای ساده‌ای مثل رعایت بهداشت شخصی و نزدیک نشدن به افراد تا پایان فروکش کردن دوره اوج این ویروس به آن مبتلا نخواهید شد. اما افزایش سطح ایمنی بدن هم می‌تواند به سادگی به شما کمک کند تا در برابر بیماری‌های اپیدمیک مصون بمانید. یا اگر خدایی نکرده به بیماری‌های این‌چنینی مبتلا شدید، بدن شما به خوبی از پس بیماری بربیاید و دوره بیماری را به سادگی پشت سر بگذارید. با مصرف مواد غذایی مناسب و داشتن رژیم غذایی سرشار از ویتامین‌ها می‌توانید بدن خودتان را به سطح مطلوبی از ایمنی برسانید.

مصرف قند را کاهش دهید

مصرف قند زیاد می‌تواند سیستم ایمنی شما را سرکوب کند و موجب شود که دفاع بدن در برابر عفونت‌ها از جمله ویروس آنفلوآنزا دشوار شود. این وضعیت همچنین شما را در معرض ابتلا به عفونت‌های روده‌ای قرار می‌دهد که سیستم ایمنی را سرکوب کرده و موجب نشتی روده می‌شوند. همچنین مصرف الکل نیز موجب سرکوب سیستم ایمنی می‌شود.

استرس خود را کاهش دهید

استرس، سیستم ایمنی را سرکوب می‌کند. انجام فعالیت‌هایی نظیر یوگا به کاهش استرس کمک می‌کند.

هر شب 7،6 ساعت بخوابید

طی خواب، سمومی که هنگام روز در معرض آن قرار گرفته‌ایم، از بدن پاکسازی می‌شود. کم‌خوابی مزمن‌می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی را به میزان قابل‌توجهی تضعیف کند.

سیستم ایمنی خود را به کمک یک مکمل تقویت‌کننده سیستم ایمنی تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.